De Marketingmix: Een Compleet Plan voor Succes

Welke hulpmiddelen, hulptroepen & webtools schakelt u in?


De marketingmix bestaat uit verschillende marketinginstrumenten die uw kantoor kan combineren en afstemmen op de behoeften van uw doelgroep.

Door deze instrumenten (de P`s) zorgvuldig te integreren, creëert u een sterke en samenhangende marketingstrategie voor uw kantoor. Wanneer deze strategie effectief is, zult u uw marketingdoelstellingen succesvol realiseren.

In het marketingplan wat YORON u kan aanreiken worden onderstaande marketinginstrumenten beschreven.

Personeel

Uw allerbelangrijkste troefkaart!

Plaats

Wáár is uw kantoor gevestigd? En waar online?

Product

Welke diensten levert u? Welke producten?

Prijs

Tegen welke prijs. Wat zijn uw tarieven?

Promotie

Hoe zet u uw kantoor in de markt? Betrouwbaarheid, Expertise, Transparantie, Klantgericht, Groei?